پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تعامل و همکاری در مسیر توسعه فناوری و نوآوری

تعامل و همکاری در مسیر توسعه فناوری و نوآوری

- 1402/10/13

ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انرژی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان به بیان خدمات و برنامه‌های خود در حوزه انرژی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انرژی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با حضور در پارک علم و فناوری خراسان به بررسی مشکلات و دغدغه‌های این حوزه پرداختند.

حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان گفت: در حدود 20 ماه گذشه توانستیم با دعوت از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان و فولاد سنگان خواف علاوه بر راه‌اندازی پردیس صنایع معدنی در حوزه انرژی، برای اولین بار رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر را در منطقه شرق کشور برگزار کنیم.

اکبر زمانیان دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز گفت: به برکت نام حضرت رضا(ع) مجموعه صنایعی در پارک علم و فناوری خراسان حضور دارند، پیشرو بوده و امیدواریم این بازدید نقطه شروع تعاملات در این سازمان باشد.

وی افزد: فضای کاری رو به رشد و گستردگی است و در بازدید امروز با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان آشنا شدیم که بعضی در لبه دانش‌بنیانی نیز قرار دارند.

در ادامه سید ایمان شریعتی، ساناز حسینیان نژاد و حامد شجاع سنگچولی به بیان توضیحاتی در رابطه با خدمات پارک علم و فناوری خراسان در حوزه‌های مختلف توضیحاتی ارائه دادند.

در این بازدید از شرکت‌های بهپویان امین منتظر، کاوش صنعت توس، پیمان خطوط شرق و صدرا ماهان پارسیان بازدید به عمل آمد و در نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری خراسان نیز شرکت‌های شاخص صنعت پارس، نوآوران مبتکر صنعت پارت، سیما طراحان مبتکر توس، شرکت مهندسی خاور، ماهان توسعه تجهیز پارسیان، الماس کاران آریا زمرد توس، نوین پارسیان پاژند، بسپار صنعت خاوران، پیشرو سازه پیوند بارثاوا، سیرکو، آرتا پرگاس فیدار، تجهیزات الکترونیک مشهدفجر، رایا فناوران آهار شرق و هلپیکال تازه ترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.


دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد فاطمه باغبانی فاطمه باغبانی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی